Klacht: Lekkende Difraxfles bovenaan bij de hals/dop en ook onderaan – S-fles. En materiaal scheurt.

op 25 januari 2014 over Difrax in de categorie Kinderen

Op 17 nov 2012 is onze zoon Fabian geboren en we gebruiken sindsdien de Difrax S-fles. Fabian drinkt graag uit deze fles dus dat is goed. Alleen gaan de flessen niet lang mee vanwege lekkage aan de hals, dop en onderkant. Ook kreeg van de crèche de fles weer mee terug omdat de ring bovenaan de fles was gescheurd. We hebben nu al bijna 7 flessen moeten kopen (ook voor de crèche want daar hebben alle kindjes hun eigen fles). Een fles is niet goedkoop dus we balen wel van de kosten die we hierdoor maken en ook omdat Fabian geen andere fles meer wil. Ik heb het idee dat er iets fout gaat bij de productielijn en dan vooral mbt de kwaliteit en functionaliteit van de fles. Ik neem aan dat er een Kwaliteit beleid is en dat er ook regelmatig inspecties worden uitgevoerd. Daarnaast moeten meldingen van dit soort zaken (klachten e.d) zeker worden meegenomen in het kwaliteitsproces. En zeker niet onbelangrijk: veel ouders in onze omgeving hoor ik erover.

Oplossing: twee nieuwe flessen van jullie ontvangen want de laatste twee flessen ( een voor thuis en de crèche) gingen maar 3 weken mee. Vanochtend net weer weggegooid. Of dit structureel een oplossing is weet ik niet maar ik krijg het gevoel dat ons geld letterlijk wordt weggegooid. Ik ga ervan uit snel een reactie te ontvangen. Met vriendelijke groet,
Gea Menses
Opmerking: nu wordt er gevraagd hieronder wat ik van Difrax vind. Raar wat ik heb nog niet eens een reactie van jullie ontvangen. Ik heb nog de klacht aan het beschrijven. Dit klopt echt niet. Of de site doet het niet. Kortom wat hieronder staat bij huidige mening is niet mijn mening.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Difrax in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Difrax een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Difrax

Heeft op 29 januari 2014 om 15:08 geantwoord

We lossen dit op met de consument.

Alle klachten die gemeld zijn door Gea Menses