Klacht: Lekkage wasmachine

S. Liem op 02 maart 2021 over ASOGEM in de categorie Huishoudelijke apparatuur

na aanschaf maschine, binnen 1 maand lekkage wasmachine. Niet continu, ene wasbeurt wel andere wasbeurt niet.
Na meerdere malen bellen/mail, geen reacties terug. na 3 keer aandringen monteur langsgekomen (hiervoor vrije dag op moeten nemen). geen directe aanwijsbare oorzaak.
na vertrek monteur hoeveelheid lekkage verergerd. Nogmaals contact opgenomen. weer geen reactie. Nogmaals gemaild, geen reactie. Telefonisch contact – 4 keer doorverbonden, uiteindelijk uitgekomen bij de afdeling verkoop, weer doorgestuurd naar technische dienst. klacht geuit weer geen reactie gekregen. enige optie nogmaals monteur (second opinion). Wasmachine niet te gebruiken ivm hoeveelheid lekkage. eerste beschikbare datum is 1,5 week verder (weer vrije dag opnemen). tot die tijd geen mogelijkheid tot gebruik wasmachine. TD geen boodschap aan, het is wat het is, ik als klant sta hierin compleet machteloos. machine nu ca 4/5 maanden in huis, alleen maar problemen gehad. nu 1,5 week niet kunnen wassen

Wanneer wij direct ons geld terugkrijgen en de wasmachine wordt opgehaald.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ASOGEM over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ASOGEM in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ASOGEM een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ASOGEM

Heeft op 02 maart 2021 om 11:11 geantwoord

Beste mevrouw Liem,

Zojuist telefonisch contact met u gehad.
Ik heb de situatie met u besproken en het proces uitgelegd.
De eerste monteur heeft geen defect geconstateerd aan de machine. Dit geeft u ook aan dat het lekken van de machine niet constant gebeurd. Helaas is dit verergerd en heb ik aangeboden om een second opinion te plannen.
Hierbij heb ik u 2 opties gegeven: 11 of 16 Maart. Helaas schikt het u niet op 11 maart waardoor u langer moet wachten.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
D.Chauthi
Teamleid Asogem Nederland