Klacht: Lekkage en witte waas na gebruik HG schimmelreiniger

op 06 juni 2021 over HG in de categorie Schoonmaakproducten

Na het gebruik van HG schimmelreiniger schuimspray op mijn douchewanden heb ik lekkage van de douche door de vloer naar de verdieping beneden. Ook is er een witte waas (en vlekken) achtergebleven op de grijze vloertegels.

Als een oplossing wordt gegeven voor de lekkage en witte waas.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar HG over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door HG in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat HG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HG

Heeft op 08 juni 2021 om 16:03 geantwoord

Naar aanleiding van uw mail van 06-06-2021 kunnen wij u als volgt informeren.

Wij kunnen hiervoor geen verantwoordelijkheid nemen.

Voor niet zuurgevoelige tegels kan kalk verwijderd worden met de HG kalkweg.

U kunt beide producten vinden door middel van de volgende weblinks:

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bericht van HG

1 maand geleden - Naar aanleiding van uw mail van 06-06-2021 kunnen wij u als volgt informeren. Wij vinden het erg spijtig dat u lekkage heeft vanuit de badkamer naar de verdieping beneden De HG schimmelreiniger schuimspray kan echter op grond van zijn product-technische eigenschappen geen voegen aantasten en lekkage veroorzaken. Wij kunnen hiervoor geen verantwoordelijkheid nemen. Het feit dat er strepen te zien zijn komt hoogstwaarschijnlijk door kalkaanslag en vuil wat zich op de tegels bevindt. Dit wordt na toepassing van de HG schimmelreiniger zichtbaar en kan de witte strepen veroorzaken. Wij willen u adviseren, wanneer het om kalkhoudende natuursteen gaat de HG natuursteen cement en kalksluierverwijderaar te gebruiken. Voor niet zuurgevoelige tegels kan kalk verwijderd worden met de HG kalkweg. U kunt beide producten vinden door middel van de volgende weblinks: https://hg.eu/nl/producten/hg-kalkweg-schuimspray Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door DDorien