Klacht: lekkage

op 15 januari 2014 over dutch home bouw bedrijf in de categorie klachtmelden

zonder een dakinspektie hebben zijn ze mijn dak gaan maken in april 2013 de lekkage is nog het zelfde het bleek dat deze meneer bert geen loodgieter was maar een klusjesman -schoonmaak bedrijf stond op het kaartje van hem ze zijn weer wezen kijken zouden het maken bert gaf toe dat de lekkage die hij gemaakt had werd veroorzaakt door een ander probleem van het dak ze willen nu een gratis dakinspektie doen maar de reperatie weer betalen ook ben ik opgelicht met de platen die bij de doe het zelf zijn gehaald 32.12 euro is teveel betaald toen ik kon bewijzen werd er gezegd ik had eigenlijk te weinig betaald kreeg het niet terug de hele klus is een ramp geweest bert de klusjesman kon steeds niet verder of het benodigde materiaal was niet aan wezig of het nodige gereedschap was er niet de kwasten moesten nog bij de praxis gehaald worden zo kan ik langer door gaan wat er allemaal mis is gegaan mijn ruit is op een gegeven gebarsten door dat de vensterlat te strak en slordig is hersteld er zit nu een nieuwe ruit in dus ik wil zo laten.als simone den hartog haar aankomende werk goed voorbereid had was dit niet gebeurd ik heb werkspot op de hoogte gebracht zij doen niets ik begrijp niet dat deze firma een 9 krijgt hier klopt iets niet ik heb gevraagt of zij als nog haar afspraak wil nakomen cary en bert hebben met mij staan overleggen wie de kosten ging betalen cary is medeeigenaar gaf aan bert de op dracht om het te maken zou in zijn agenda kijken na een maand wachten heb ik eens gevraagd of er iets ging gebeuren toen kwam de aap uit de mouw ik moest voor een tweede keer betalen terwijl bert eerlijk toehad gegeven dat de lekkage door een ander probleem veroorzaakt werd maar niet had ingezien hij is ook geen loodgieter ik had gemeld dat mijn ruit gebarsten was en gevraagd wat de oorzaak was er is hier nooit op gereageerd vind ik ook niet netjes wilt u mijn helpen aub .met vr gr loes koevoet

ik wil graag dat dit bedrijf een erkende loodgieter het in orde maakt dit heb ik ook voorgesteld maar ik hoor niets meer die 32.12 mag ze gelukkig mee worden die ben ik toch kwijt maar wat zij bij mij doe gebeurt ook bij een ander werkspot weet dit ik ben69 ik weet niet hoe ik evt bestanden of foto opzet ik kan aan mijn zoon vragen of hij emails van deze zaak door stuurt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over dutch home bouw bedrijf

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over dutch home bouw bedrijf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door loes44