Klacht: Lek keuken

Rosalie52 op 30 december 2019 over Zayaz Woningcorporatie in de categorie Woningcorporaties

Had een lek in de keuken.eer het gemaakt werd ging er 4 werken over heen.heb er terwijl het een spoed klus was .vocht van in de keuken .en de buren hebben een nate muur.het lek is ontstaan met de renovatie hebben ze te diep in de muur gegaan .Is er na erger geworden en meer gaan lekken.heb er een hoop troep door gehad.mijn afzuigkap is er door kapot gegaan.die moest er ook afgehaald worden om dat het lek er achter zat..maar tot mijn groote schrik zeg zayaz wij plaatsen niks terug .terwijl van te Vooren was gezecht dat dit wel zou gebeuren.de loodgieter die zij mevrouw alles wat er af gaat word altijd terug geplaats.ik vind dat zayaz niet goed om gaat met zijn huurders .duurt veel te lang voor het gemaakt word .en word zeker niet netjes afgewerkt wat er af word gehaald niet terug word geplaatst.het lek was niet mijn schuld .maar door een fout dat gemaakt is.ben het er niet mee eens dat er zo slecht met me om word gegaan.

Ik vind .dat er een afzuigkap terug moet gehangen worden..en dat ze eerder de klachten moeten aan pakken .

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zayaz Woningcorporatie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zayaz Woningcorporatie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rosalie52