Klacht: Leiding gevende

op 23 september 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Het begon dat ik mij ontslag gister wou indienen en daar werd al moeilijk over gedaan dat ik tot eind oktober moet blijven want ik heb een andere baan waar ik wel fulltime kan werken net op mij vrije dag krijg ik een app dat ik niet moet klagen over anderen over mauro net en dat ik een klacht wil indienen en dat wil ik zekker ik ben ook niet meer van plan om daar te gaan werken want ik werk en zit daar niet op mij gemak hoe ik daar behandelde word vind ik niet kunnen gewoon asociaal voor dat ik mij baan op zij werd ik al raar behandeld vledeweek lach mij partner in het ziekenhuis met een hersenvliesontsteking daar werd niet een begrip voor getoond en hij praat bij de collega’s over mij in het ochtend praatje en daar ben ik ook niet van gediend hoop dat juli snel contact met mij opnemen want ik ben niet meer van plan om daar nog te gaan werken .

Filiaal 1273 prsnr 122200
Leiding mauro net

Dat ik niet meer hoef te werken want dat ga ik echt niet doen anders ga ik in hoger beroep .

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door x.janis@hotmail.com