Klacht: Leer trekt, niet goed gevuld

op 06 februari 2018 over Design collection in de categorie Meubelwinkels

In november 2017 hebben wij ons nieuwe bankstel geleverd gekregen. Wij kozen ervoor om ons oude onderstel en tafel op te laten knappen en de oude zitting na te laten maken. Zo gezegd zo gedaan. Het hout was keurig gerenoveerd, ziet er top uit. Echter onder de poten zaten klodders lijm waardoor het onmogelijk is te verplaatsen op onze tegelvloer. Nadat ik dit gemeld had was het antwoord : kunt u met stickerremover verwijderen. De viltjes zijn eraf gevallen met vervoer. Viltjes? Ik wil helemaal geen viltjes. De binnenkant van de meubelen was bekleed met een soort donker vilt om schuiven van de zitting tegen te gaan. Maar het gaat nu al los en rolt op. Nu acht weken later begint het leer scheef te trekken, zit er op de uiteinde van de armleuningen gewoon geen vulling en trekken naden scheef en gaan open staan. Tevens gaat het leer zo rimpelen dat het net een oud olifantje lijkt. We hebben gewoon centimeters leer over op leuningen en zittingen. Ik heb hem begin januari gemaild hierover met foto’s. Na twee weken maar es bellen. We zouden teruggebeld worden. Niks natuurlijk. Weer twee wk later gebeld en min of meer op mijn strepen gaan staan voor een afspraak. Gisteravond kwam meneer. Eerste wat hij zei “ik zie er niks aan”. Toen wij hem wezen op de naden, de ontbrekende vulling, het scheef trekken etc was het antwoord “dat verdwijnt met de tijd wel als t vormt door t gebruik”. Hallo er ontbreekt vulling!!!!!!!! Scheef trekken word niet minder van gebruik maar erger. Er is één fauteuil welke al helemaal verzakt ik. Wij hebben de duurste vulling en het duurste leer gekozen. Totaal €4200. Das toch een heel bedrag. Meneer hield vol dat hij niks zag en dat het perfect in orde was. Uiteindelijk is hij gewoon vertrokken. Kortom wij zitten nu met een bankstel wat niet goed is. Deze week laat ik een second opinion uitvoeren door erkend bedrijf. Daarna rechtsbijstand inschakelen. Dit is schandalig en ongehoord.

Dat het hersteld word. Het leer rechtgetrokken en teveel aan leer strakker verwerken. Ook moeten de armleuningen gevuld worden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Design collection

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Design collection nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cherokee3112