Klacht: leeg pakket

op 16 augustus 2016 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

ik heb een massage olie besteld bij pabo. dit pakketje kon ik volgen via dhl, het zou tusse 14:00 en 18:00 bezorgd worden. om 18:30 nog niet aan gebeld. ik keek weer op de dhl site om te kijken of de bezorger nog onderweg was, dit was niet het geval. er stond dat het pakketje bezorgd was. ik ben gelijk naar beneden gegaan om te kijken of ze wat in de brievenbus hadden achtergelaten.
hier bleek een kartonnendoos in gepropt te zijn bij het eruit halen voelde ik gelijk dat die leeg was. het enigste wat er in zit is de rekening.

het product nog geleverd krijgen zsm.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pabo over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pabo

Heeft op 01 september 2016 om 16:34 geantwoord

Beste,

Uit onze gegevens blijkt dat de auteur van deze klacht op 17 augustus jl. contact met onze klantenservice heeft opgenomen. De bestelling is op 18 augustus jl. opnieuw toegestuurd. Op 26 augustus probeerden wij de auteur van de klacht telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Daarop is een mail gestuurd met de vraag of het pakket in goede orde is aangekomen.
Toen hier op maandag 29 augustus geen antwoord op was, hebben wij de vraag nogmaals per email gesteld.
Helaas heeft de auteur van de klacht tot op heden niet geantwoord.
Daarom gaan we er vanuit dat het pakket in goede orde is aangekomen.

Monique
Webcare Team