Klacht: Leeg flesje bier in nieuw kratje

op 29 mei 2016 over Bavaria in de categorie Bier

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
vandaag 29-05-2016 vierde wij mijn moeder haar 82 ste verjaardag natuurlijk onder genot van een Bavaria .
Na enkele kratjes te hebben genuttigd kwam er een kratje met een leeg flesje Bavaria in een nieuwe krat die mijn moeder van de week gekocht heeft bij jan linders in Mill,
Het productienummer is
OCT16C1Qs118192
We hebben hem appart gehouden als jullie willen dat wij hem opsturen is dit mogelijk.
Graag wil ik jullie dit melden want dit hebben we nog nooit meegemaakt.
Groetjes Henriette van der duijn

Gewenste Oplossing:

Als alle flesjes gevuld zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bavaria over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bavaria in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bavaria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bavaria

Heeft op 30 mei 2016 om 16:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 30 mei vanuit de consumentenservice telefonisch contact op genomen. Uit dit telefonisch contact is gebleken dat het betreffende flesje nog beschikbaar is voor onderzoek. We hebben dan ook met de consument afgesproken dat we het flesje op komen halen en voor verder onderzoek doorsturen naar onze kwaliteitsdienst. Verdere terugkoppeling zal na het onderzoek plaats vinden direct aan de consument.

Alle klachten die gemeld zijn door Henriette van der duijn