Klacht: Lederen bank verkleurd binnen korte tijd

op 15 februari 2018 over Zitmaxx Wonen in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben de bank op 27/06/2015 gekocht, na een paar maanden al goed kleur verschil te zien op de poef en de bank zelf.
Toen al contact gehad met zitmaxx en gevraagd of er iemand kon komen kijken.

De medewerker kon niets meer zeggen dan dat het buiten de garantie valt en dat verkleuring is besproken tijdens de verkoop.

De bank is origineel chocolade bruin, maar nu olijfgroen geworden. Zelfs de plekken waar de losse kussentjes liggen als accesoires zie je de verschillen goed.

Dit mag nooit maar dan ook nooit zo veranderen van kleur, en zeker niet binnen zo’n korte tijd.

De bank was in aanschaf €2475 euro, dan ga je er vanuit dat je wat goeds in handen heb.

Vandaag weer contact gehad met Zitmaxx en gevraagd of we nogmaals tot een goede oplossing konden komen, de medewerker kon mij niets anders vertellen dat het duidelijk te zien was dat de bank voor het raam stond en dat daarom de verkleuring zo erg was. ( de bank heeft NOOIT in de volle zon gestaan, als dit zo had geweest dan had alleen de voorkant van de bank verkleurd geweest, dit is niet het geval, de hele bank is verkleurd! )

Kortom, volgens de medewerker is het gek dat de bank in het daglicht staat, wat me volstrekt logisch lijkt in een woonkamer.

En sluit de mail af met dat het buiten de garantie valt en dat ze er helaas niks meer aan kunnen doen!

Wat een slechte service, en wat een bagger kwaliteit.
Zoveel geld kwijt, en dan zo teleurgesteld worden!!

*Tegemoetkoming van Zitmaxx bij aanschaf nieuwe bank
* Schadevergoeding van Zitmaxx
* Vergoeding om gehele bank opnieuw te laten verven

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zitmaxx Wonen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique90