Klacht: LBIO legt geen beslag op inkomen ex die geen alimentatie betaalt!!

op 19 juni 2018 over LBIO in de categorie klachtmelden

Ik zit al járen in een ellenlange strijd met een ex E.J.A. Neefjes, wonende te Woudenberg, die mijn kinderen en mij al jaren lastig blijft vallen om ons leven zo zuur mogelijk te maken!! Na járen traineren van vaststelling van de door hem te betalen alimentatie is in januari 2017 uiteindelijk uitgesproken dat hij een fors bedrag aan alimentatie moet betalen!

Hij heeft dit precies 1 jaar volgehouden en ondanks dat hij zélf meer dan een Ton aan jaarinkomen geniet, betaalt hij wederom niet!

Hij heeft nu weer bedacht om beslag onder zichzelf te leggen, omdat hij van mening is dat ik hem nog geld verschuldigd ben (Welkom in de omgekeerde wereld ja!) en het LBIO kijkt actieloos toe, óndanks dat ik een beslagvrije voet heb van 900 euro en hij dus gewoon alimentatie dient te betalen voor zijn kinderen!!

Hij is onderzocht door een psychiater van Altrecht in Zeist en heeft een antisociale persoonlijkheidsstoornis, sociaal onvermogen, persoonlijkheidsdiffusie en noem maar op!
Hiermee blijft hij aanhoudend mijn kinderen en mij lastig vallen om ons nog geld afhandig proberen te maken middels allerlei oplichting en leugens en niemand die in actie komt!!

Echt nuttig zo’n instelling als het LBIO! die volgens mijn advocaat wettelijk verplicht zijn om beslag te leggen op het inkomen van mijn ex-partner!

Als het LBIO zoals zij verplicht zijn (!) beslag legt op het inkomen van mijn ex E.J.A. Neefjes die al járen geen enkele alimentatie betaalt voor zijn eigen kinderen waar hij ook nog nooit naar omgekeken heeft bovendien!

Alle klachten die gemeld zijn door E.J.A. Neefjes