Klacht: laten en onvolledige levering gordijnen Roobol Leidschendam

op 30 november 2016 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben in juli gordijnen besteld. Na diverse bezoeken aan huis voor meting enopnieuw meting zouden eindelijk gisteren de gordijnen worden geleverd. Voor die meting heb ik 4x een vrije dag moeten opnemen.
De stofferder kwam gisteren met slecht een deel van de bestelling. Wij hebben geweigerd in afwachting van het totaal aan gordijnen.
Ik probeer vergeefs het filiaal te bellen sinds gisteren. Wordt niet opgenomen.

Gewenste Oplossing:

Als de stofferder het totaal van de grodijnen brengt, snel, en idealiter op een zatedag zodat ik niet NOG een keer vrij hoef te nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MWJA