Mijn Klacht:
bezorger aangesproken.Maar na diverse meldingen nog steeds geen verbetering.
Graag reactie
Gewenste Oplossing:
Als de krant elke dag op dezelfde tijd bezorgd wordt.En wel voor half 8
mevr.c.sulu op 14 april 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk
Beste mevrouw Sulu, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat de bezorging van uw Telegraaf al enige tijd niet op orde is en dat u onze bezorger hierover zelf al eerder heeft geattendeerd. Onze excuses voor...
Samenvatting wordt geladen...
bezorger aangesproken.Maar na diverse meldingen nog steeds geen verbetering.
Graag reactie
Als de krant elke dag op dezelfde tijd bezorgd wordt.En wel voor half 8
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 16 april 2018 om 11:20 geantwoord
Beste mevrouw Sulu,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wat vervelend om te lezen dat de bezorging van uw Telegraaf al enige tijd niet op orde is en dat u onze bezorger hierover zelf al eerder heeft geattendeerd.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben uw klachten doorgegeven aan onze bezorgdienst zodat er gekeken kan worden naar de oorzaak van het probleem en de nodige maatregelen genomen kunnen worden om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde gaat komen.
Wat wij u wel mee willen geven is dat de bezorgtijd op zaterdag iets is aangepast, van half 8 naar 8 uur. Vermoedelijk is dit de reden waarom u (in ieder geval op zaterdag) uw Telegraaf later ontvangt.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM