Klacht: late bezorging

op 25 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De telegraaf wordt nu al weken erg laat bezorgt. de krant wordt dan pas tegen 10.00 uur bezorgt. Ook al verschillende keren gebeld hierover maar wordt schijnbaar niet serieus genomen.
Het is een ochtendkrant en er wordt goed voor betaald dus mag je ook verwachten dat het op tijd is. Anders hadden we wel voor een regulier krant gekozen

Gewenste Oplossing:

Als de krant op tijd wordt bezorgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 september 2017 om 10:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Simon,

Vriendelijk bedankt voor het ongemak.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de krant te laat ontvangt. Uiteraard is dit niet de bedoeling.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij willen u ervan verzekeren dat wij iedere klacht uiterst serieus nemen. Uw klacht hebben wij dan ook doorgezet naar de bezorgdienst. Die zal er zorg voor dragen dat bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorgklacht. Dit stelt ons in de gelegenheid om de klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met Vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door eddy.simon