Klacht: Late bezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om 17.57 bestelling geplaatst en betaald bij snackbar Deurloo in Hellevoetsluis. Om 18.43 gebeld waar bestelling blijft. Antwoord: kan nog wel 1 uur duren, want het is druk! Onze reactie: als het zo druk is (nu vakantieperiode) waarom meld je dan aan als je het nu niet aan kan. Geld terugboeken weten ze niet hoe het moet! Wat is dit? Ik vind dat thuisbezorgd daar eens naar moet kijken en daar duidelijk over moeten zijn en dan deze zaken van hun site moeten verwijderen, en niet alleen moeten denken aan hun inkomsten

Gewenste Oplossing:

Wanneer er in ieder geval contact wordt opgenomen als het langer duurt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jokeaartsmafeenstra@live.nl