Klacht: Late aankomst in storm en regen.

op 12 augustus 2018 over Rotterdam the hague airport in de categorie Luchthavens

Wij zijn afgelopen vrijdag omstreeks 23 uur met een vlucht van Transavia geland, vanuit Malaga. Het stormde en regende hard. We stonden best een eindje van de ingang geparkeerd met het toestel. Omdat het zo hard regende waren de passagiers totaal doorweekt, en de kinderen in paniek. Het was mooi geweest dat er bussen waren ingezet. Ze stonden er wel, maar niet bij het toestel. Bij een vraag aan een van uw medewerkers waarom dit niet het geval was, werd er nogal een harde en grove reactie geplaatst: dien maar een klacht in bij de luchthaven!! Ikzelf vlieg soms drie keer per maand, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Het viel me, samen met de regen, nogal hard op mijn dak. Graag een reactie hierop. Gr. Gerda Mathijssen.

Een beetje compassie met late vakantievluchten, met kinderen en in deze omstandigheden. Wat kost het jullie nu om een paar bussen in te zetten, die er overigings toch al stonden??

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rotterdam the hague airport

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rotterdam the hague airport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerdamathijssen