Klacht: lastigvallen door incassobureau

op 13 mei 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb me laten ompraten door een verkoper met het aanschaffen, aangezien ik 14 dagen bedenktijd zou hebben. Binnen die 14 dagen heb ik opgezegd door middel van een email en de passen teruggestuurd. Voordelengids beweert deze niet ontvangen te hebben, ik heb meerdere emails hierover gestuurd. Nu word ik gemaild, gesmst en gebeld door Credifixx vanwege niet betalen. Ik heb aan de contractvoorwaarden voldaan door binnen 14 dagen op te zeggen en de passen terug te sturen naar Voordelengids, ze laten me echter niet met rust.

Voordelengids accepteert mijn opzegging en draagt Credifixx op mij met rust te laten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 15 juli 2016 om 14:53 geantwoord

Beste mevrouw,

Hebt u een brief of pakket verstuurd, maar is deze niet bezorgd of veel te laat bezorgd? Dan kunt u een klacht indienen bij het postbedrijf. Het postbedrijf moet uw klacht in behandeling te nemen.
Komt u er niet uit met het postbedrijf? In sommige gevallen kunt u naar de Geschillencommissie. Dat kan alleen als het postbedrijf bij de Geschillencommissie is aangesloten. Kijk voor meer informatie op de website van de Geschillencommissie.

Team Voordelengids

Alle klachten die gemeld zijn door Jaim