Klacht: lastig vallen

op 22 juli 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

wij willen een klacht indienen omdat we bijna dagelijks worden gebeld door lindorf of eigenlijk mijn man die word gebeld elke keer vragen ze dan over de betaling die nog niet voldaan is omdat er een achterstand is wat we zelf weten we hebben ook elke keer gezegd daar kunnen we niks aan doen wij zittern namelijk bij beschermingsbewind we hebben een bewindvoerdster daar moeten ze zijn want zij doet onze betaling namelijk neem daar aub contact mee op en ik hoop dat lindorf ons eindelijk met rust laat en ook respecteren dat een instantie dat allemaal betaalt want wij worden hier flauw van

bel onze contactpersoon janet spikkens danku

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 24 juli 2017 om 08:40 geantwoord

Onlangs heeft u aangegeven dat u onder bewind staat. Wij hebben tot op heden geen bewijs hiervan mogen ontvangen. Wij hebben u gevraagd of uw bewindvoerder contact kan opnemen. Uw bewindvoerder heeft zich nog niet kenbaar gemaakt. Wij zullen u nogmaals een brief toesturen die u kunt indienen bij u bewindvoerder. Wij nodigen u of uw bewindvoerder uit om ons te voorzien van het gevraagde bewijs.

Alle klachten die gemeld zijn door fam rammelaar