Klacht: lastig gevallen worden op een minderjarig telefoonnummer

op 22 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

een kind die bij mij woont die onder de 16 jaar is, word lastig gevallen door dynalogic, ik heb geprobeerd contact te leggen met dit bedrijf, maar ze snappen niet dat een minderjarige persoon lastig gevallen word door hun en willen er niks aan doen.

in hun optiek moet ik of hij een bestelling gedaan hebben, en ik moet de postcode weten van de bestelling.

ik gaf meerdere malen aan of ze niet in hun systeem konden zoeken op telefoonnummer zodat het nummer eruit gehaald kon worden die was niet mogelijk volgens de vrouw die werkt voor dynalogic.

de vrouw bleef maar aangeven dat ik naar de verstrekker moest gaan die dit nummer verkocht heeft, wat hier totaal niks mee kan, behalve de provider.

als ze het telefoonnummer niet meer bellen, dus uit hun lijst halen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 15 september 2017 om 15:50 geantwoord

Geachte mevr. Niekoop,

Allereerst excuses voor deze ervaringen! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat wij u lastig vallen. Echter werken wij met veel verschillende leveranciers en zij voorzien ons van de gegevens van de klant. Wij kunnen inderdaad niet op 06-nummer zoeken daar wij werken met adresgegevens en ordernummers.

Wellicht kunt u de volgende keer de leverancier achterhalen en met deze contact opnemen om dit door te geven?

Excuses dat wij u niet verder van dienst kunnen zijn,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door niekoon