Klacht: Lange wachtrijen, te weinig personeel, veel attracties kapot en slechte informatievoorziening over de attracties

op 27 augustus 2017 over Movie Park Germany in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn 2 dagen naar Movie park Germany geweest met de kinderen. Allebei de dagen was het erg druk. Wachtrijen van gemiddeld 1 uur. Dat kan natuurlijk maar als ik dan bij attracties sta te wachten en zie dat er 1 medewerker staat die alle attractiekarretjes 1 voor 1 moet controleren (dus dicht doen en daarna weer open doen) en vervolgens weer naar het hokje moet lopen om de attractie te starten, vraag ik me af waarom er bij deze drukte niet meer personeel wordt ingezet..dit verkort de wachtrijen aanzienlijk….Tevens waren er erg veel attracties kapot. Dan sta je dus 1 uur in de rij en ben je bijna vooraan en krijg je te horen dat de attractie helaas defect is en dat niet 1 keer hoor…. wij hebben in die 2 dagen 5 attracties defect gehad….
Dan hebben we het over de informatievoorziening van de attracties zelf, erg slecht…. Op de plattegrond staat aangegeven hoe groot iemand moet zijn om in de attractie te mogen. De nieuwe Star trek attractie moet je volgens de instructie 1.30 voor zijn. Ik sta met mijn oudste zoontje 30 minuten in de rij (hij is 1.32) en we krijgen bij het instappen van het karretje te horen dat hij er niet in mag. Deze meneer heeft een meet stok die net iets langer is dan 1.30. Jammer we mogen er niet in. Ik snap dat veiligheid voor alles gaat dus loop gewoon weg, maar zet bij de ingang van de wachtrij dan een goede meetpaal neer of iemand met die stok….. Want bij de attracties staat een meetpaal en daar komt hij net boven de 1.30 uit….Dit voorkomt teleurstelling bij de kinderen… en zeker als je zo lang in de rij hebt staan wachten…..Erg jammer allemaal, prijs/kwaliteit verhouding is dus niet in verhouding wat mij betreft

Gewenste Oplossing:

Snellere doorstroom attracties (of bij een X aantal bezoekers niemand meer binnen laten). Betere informatievoorziening bij de attracties voor de wachtrij en niet bij de attractie zelf....

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Movie Park Germany

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Movie Park Germany nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce Loos