Klacht: Lange reparatietermijn

op 19 maart 2020 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb iets meer dan een half jaar geleden een stofzuiger gekocht die kapot is. Ik heb gisteren naar het bedrijf gebeld wat ik nu moest doen. Ik moet de stofzuiger opsturen en vervolgens kan het een maand duren voordat ik deze terug krijg. Ik meen dat dit geen redelijke termijn is. Ik kan niet een maand zonder een stofzuiger zonder een nieuw apparaat te kopen. Ik heb gevraagd om een leentoestel maar ook deze is niet beschikbaar.

Gewenste Oplossing:

Indien de reparatie korter duurt of een leentoestel ter beschikking wordt gesteld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Tsvz