Klacht: lange duur hypotheek oversluiten.

op 03 februari 2015 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Wij proberen sinds 19-8-2014 onze hypotheek over te sluiten bij goedkope hypotheken.Tot op heden (3-2-2015) is dit nog steeds niet gelukt. Onze eerste aanvraag is om een of andere reden (die wij nog steeds niet weten) verlopen. Na herhaaldelijk contact (57 mails en eindeloze telefoontjes) geeft de buitendienstmedewerker de binnendienst de schuld en de binnendienst de buitendienstmedewerker. Wij willen dit als klant niet horen wij willen graag onze hypotheek oversluiten. Nu een nieuwe buitendienstmedewerker en ook dit loopt niet goed.Wij hebben al verschillende malen dezelfde papieren die nodig zijn opgestuurd maar elke keer vragen zij weer dezelfde papieren.Wij hebben 3 maal een klacht ingediend en hier wordt niet op gereageerd.Wij hebben aangegeven bij de buitendienstmedewerker dat ik voor deze incompetentie geen 2700,00 Euro ga betalen, waarop de buitendienstmedewerker zei dat als wij als klant geen schade hebben geleden dit bedrag gewoon betaald moet worden. De schade die wij hebben geleden is ergernis heel veel werk om elke keer weer dezelfde papieren aan te leveren met als resultaat niets. Ook deze buitendienstmedewerker geeft de binnendienst de schuld.Wij hebben hier als klant geen boodschap aan.
Wij willen graag serieus genomen worden. Als goedkope hypotheken niet capabel is om hypotheken te verstrekken moeten ze geen opdrachten aannnemen.

Wij zijn tevereden als onze hypotheek op korte termijn overgesloten is en de prijs van 2700,00 Euro drastisch aangepast wordt.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over goedkopehypotheek.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over goedkopehypotheek.nl nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 23 augustus 2016 om 11:42 geantwoord

Geachte relatie,
Wij van Goedkopehypotheek.nl zijn verheugd te kunnen melden dat wij als uw adviseur en u als relatie begin 2015 aan alle gestelde voorwaarden voor een oplossing hebben voldaan.
Er is in overleg tussen u en Goedkopehtheek.nl overeenstemming bereikt over de oplossing.
Verdere details over deze oplossing zijn bij u bekend.

Heeft op 23 augustus 2016 om 20:13 geantwoord

Er is niets opgelost en ik heb nooit iets gehoord van goedkope hypotheken. Ik moest het volledige bedrag betalen anders zouden zij mij niet verder helpen met de hypotheek. Ik was stom verbaasd over het antwoord van goedkope hypotheken.

Alle klachten die gemeld zijn door Dwolzee