Klacht: Lange doorlooptijd en onvriendelijke klantenservice

op 10 augustus 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij verzenden regelmatig pakketten met Kiala.
Deze keer gaat het weer goed mis.
Pakket ingeleverd op 4-8-2017 en was vandaag volgens het tracesysteem nog niet op het afhaaladres. Mijn klant begint prikkelbaar te worden. Het pakket staat al sinds 8-8-2017 gemeld op het laatste sorteercentrum. Gebeld met Kiala, krijg ik het antwoord kan 8-10 dagen duren, (op de website staat binnen 24uur) dus vraag ik of ze contact op kunnen nemen met het afhaalcenter, dat deden ze niet moest morgen nog maar een keer terugbellen als het nog niet was aangekomen op het afhaalcenter.
Ik ga het afhaalcenter zelf bellen en wat blijkt het pakket ligt er al meer dan een dag. Bel weer de Kialalijn om uit te leggen dat er een fout in het systeem zit, de dame wordt kwaad en tenslotte zegt ze dat ik maar beter een ander verzendbedrijf kan nemen. Dit slaat nergens op als zo iemand bij mij in dienst was werkte hij niet lang meer bij mij.
Ik heb dit al vaker mee gemaakt met pakketten naar Belgie dat het pakket al meer dan een week beschikbaar was om af te halen en op track en trace nog steeds op laatste sorteercenter stond.
Mijn klant wilt absoluut niet meer dat ik met Kiala verzend.
tracenummer 0029Y7A

Het tracesysteem moet goed werken, binnen 24 leveren binnen Nederland zoals is aangegeven op de site. En personen die u normaal te woord staan op de Kialalijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door karel-22