Klacht: Langdurige loop van melding

op 06 september 2018 over gemeente Tilburg in de categorie Gemeente

Hallo, Ik heb een melding gedaan van een gestalde afgesloten fiets in de poort naast mijn huis in de van Anrooylaan 14 in tilburg.
Allerlei bevestigingen, vermeldingen van doorgeven aan andere afdelingen en het komen labelen en afwachten van reacties zal deze fiets er duidelijk nog vele dagen blijven staan.
Dit is niet mijn probleem hij staat mij niet in de weg maar het volgende is wel een probleem voor mij:
Ik stel mij voor dat deze fiets gestolen is en dat de eigenaar hierdoor gedupeerd is(de fiets is voorzien van bagagedraagbeugels voor wat zwaardere fietstassen voor bezorging van kranten enof folders)

Wat doe de gemelde instantie: Alsmaar doorschuiven ,afwachten en op de lange baan schuiven terwijl de eigenaar naarstig op zoek moet gaan naar vervanging en er kosten moet worden gemaak om zijn aangegane verplichting te kunnen voldoen.

Oh ja, het is maar een fiets en wij krijgen zoooooveel meldingen !!!!!!!!

Dit is mijn klacht aan de bureaucratie en traagheid van de gemeente.
Het zal wel niet helpen maar ik wilde dit even laten weten dat het mij enorm steekt de traagheid van de gemeente.

groet Kees Maas

Ophalen die fiets en op het verzamelpunt stallen.

Meer kijkdagen en info aan inwoners verstrekken over service van dergelijke gevallen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Tilburg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Tilburg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kees Maas Klacht afhandeling gemeente