Klacht: Langdurige bestelling onderdeel

op 03 juni 2017 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onderdeel van een compressor besteld op21-3-2017 zou na 2 weken binnen zijn ik zou gebeld worden (dus niet) zelf contact opgenomen was daar maar niet het goede.Weer opnieuw besteld ,zou weer gebeld worden(dus niet)weer zelf contact opgenomen kreeg een leidinggevende aan de telefoon was inmiddels 10 weken later hij zei kijken of ik het ergens vandaan kan halen maar zou weer een week duren en zij tegen hem dat ik het morgen nodig heb(4-6-2017)dat ging niet en heb gezegd dan laat maar en gevraagd naar het tekenen van het hoofdkantoor dat kreeg ik dus ernaar toe gebeld maar na20 minuten nog niemand aan de lijn en heb het opgegeven.Hoop dat jullie wat voor mij kunnen betekenen

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag de gewenste onderdelen ontvangen op korte termijn zodat ik de compressor weer kan gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Matcranen