Klacht: Lang wachten op levering en aan de telefoon

op 29 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 24-05 na een lange zoektocht 2 matrassen + 2 kussens besteld bij Swiss Sense. Levering zou gedaan worden door een nieuwe logistiek partner van Swiss Sense ==> Dynalogic. Afspraak gemaakt om vrijdag 26-05 te leveren tussen 13h00 en 18h00. Speciaal vrij voor genomen. Kregen we om 17h30 een bericht dat door een fout in de planning de zending niet geleverd kon worden, of we via een link een nieuwe afspraak wilde inplannen.
Uiteraard kan er van alles gebeuren in transport (ik spreek uit ervaring als Internationaal Transportplanner bij DHL) dus wij meteen een nieuwe afspraak gemaakt voor leveren zaterdag 27-05 tussen 08h00 en 11h00 (dit betekende dat we vrijdag van alles moesten doen om ervoor te zorgen dat een van ons thuis zou zijn zaterdagochtend).
Vanaf 08h00 de track en trace in de gaten gehouden. 6de adres op de auto dus zou wel eerder tegen 11h00 zijn dan 09h00, maar geen probleem. Om 10h30 was er nog geen adres geleverd van die auto. Meteen gaan bellen met Dynalogic (EUR 0.45 per minuut met een max van EUR 22, met een starttarief van EUR 0.045 en exclusief de kosten van de provider). Na 15 minuten in de wacht opgehangen om het later nog eens te proberen. 2de poging na 15 minuten wachten wederom opgehangen. Rond 12h30 nog een derde poging gedaan (keuze menu gekozen voor het worden van een klant in de hoop dat het wachten korter zou zijn), na 27 minuten wachten eindelijk contact. Alleen om te horen dat de bestelling op een verkeerde locatie ligt en daarom wederom niet geleverd kon worden. Het was onmogelijk om dat alsnog te regelen. Ik spreek (nogmaals) uit ervaring dat er binnen transport een weg is als de wil er is (zou alleen wat gaan kosten, maar een goede logistiek dienstverlener zou zijn verantwoordelijkheid nemen). Daar kon het mee doen.
Op maandag 29-05 contact gehad eerst met Swiss Sense, daar werd ik verzocht contact op te nemen met Dynalogic, dit dus gedaan en na 15 minuten wachten contact gehad met een medewerkster en ze zou er achter aan gaan, maar ik heb de hoop opgegeven dat wij vandaag 29-05 op onze nieuwe matras zullen slapen.

In reactie op mijn vraag wat er hier eventueel tegenover zou staan qua vergoeding, werd ik verzocht contact op te nemen met Swiss Sense. Deze verwees mij weer terug naar Dynalogic. Mijn vermoeden hierin is dat er niets mogelijk zal zijn (al lijkt mij een vergoeding in welke hoedingheid niet meer dan logisch van een van/of beide partijen.

Gezien de maandag al niet meer gaat lukken verwacht ik mijn bestelling dinsdag 30-05 tussen 18h00 en 20h00 geleverd (kan er geen vrij meer voor nemen van mijn werk). Daarbij lijkt mij een restitutie van de gemaakte belkosten (momenteel een kleine EUR 50) van Dynalogic en een goedmaker van Swiss Sense voor de gang van zaken (bv een bijpassende topper of iets dergelijks) niet meer dan normaal.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Reactie van de melder van de klacht Robin de Kat

4 maanden geleden - LET OP!!!!! Dit bericht is van ZJMNW en niet DYNALOGIC, die vertikt het om te reageren. Op 29-05 omstreeks 14h30 heb ik via Swiss Sense het bericht ontvangen dat de problemen bij Dynalogic opgelost zouden zijn. Dynalogic zou via mail een verzoek sturen tot het opnieuw inplannen van een losafspraak. Tot op heden nog niets mogen vernemen van Dynalogic. Vanavond wordt dus waarschijnlijk onze 5de nacht waarop wij op onze nieuwe matras hadden kunnen slapen, maar helaas zal het weer alleen op het onderstel zijn waarop wij de nacht moeten doorbrengen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Robin de Kat

4 maanden geleden - Hierbij nog een bericht die niet vanuit Dynalogic komt, want die doet niets met de vele klachten. Als ze nu eens de tijd die ze gebruiken om censuur te plegen op Facebook zouden investeren in afhandeling van de klachten. Wij hebben ondertussen na 3 weken eindelijk onze bestelling binnen. Niet eens een excuus of iets dergelijks. Alleen maar een reactie tegen mijn vrouw door twee bezorgers: "Dat matras wordt vanavond zeker even flink uitgeprobeerd". Hoezo ongepast en ronduit schandalig.

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:33 geantwoord

Geachte heer/mevrouw De Kat,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Robin de Kat