Klacht: Laminat in mijn achter tuin

Prieve op 18 februari 2021 over Zayaz Woningcorporatie in de categorie Woningcorporaties

Hi

Ik word door stephen de laat lastig gevallen
Dat ik achter in mijn tuin laminat heb lichen in janauria heb ik mijn laminat vervangen en de oude achter in hoek gezet om die weg teberengen maar door de corona kon het niet omdat afvalstoffendiens niet kwam op hallen ik wert in begien febrauri ge beld door zayaz ( ik noem geen naamen ) dat het hout weg moest omdat mijn buurvrouw over klachten en ik vertelde dat het afvalstofendienst dicht was en door corona niet kon ophallen en vandaag kwam zayaz weer langs om mijn tevertelen dat de hout weg moest en ik vertelde zayaz dat ik 22-02-2021 maandag aanganger heb gehuurd om weg teberengen ik ben boos erg boos dat zij niet begtijpen dat het vorona is en dat er slecht weer was dat de afvalstofendienst dicht zijn ik vind echt super erg dat mijn buurvrouw ook niet begrijp

Ik had eerder wer wacht dat zij betje begriep hebben dat alles dicht is ik wiel ook best naamen noemen maar hij doet zijn werk ook dus maar ik ben echt ergboos dat zayaz diet doet super slecht

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zayaz Woningcorporatie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zayaz Woningcorporatie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Prieve