Klacht: Laminaat vloer

op 11 februari 2016 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste roobol,

In juni 2012 mijn gehele huis laten leggen met jullie mooi uitgezochte laminaat planken.
Uiteraard lieten wij ons volledig adviseren over de vloer en ondervloer.
Nou hebben we al enige tijd last van onze vloer de planken van de kopsekant stukken breken gewoon af?!
Jullie uiteraard gebeld vorig jaar(toen was het nog minder erg..)er is toen iemand lang gekomen om foto’s te maken.
Vervolgens ben ik eigenlijk gewoon aan de kant geschroven met de keuze om binnen een half jaar een nieuwe ondervloer uit te kiezen maar dan moest ik wel zelf me vloer wr uithalen en opnieuw leggen!
Terwel we het door jullie hebben laten leggen.. En dat voor behoorlijk wat kosten!!
Er werd door de meneer die langskwam verteld dat het vast niet erger zou worden..
Nou wel dus!! Wij zijn binnen kort gewoon genoodzaakt om een nieuwe vloer te kopen!!!
Nu zullen jullie uiteraard zeggen dat wij eerder hadden moeten reageren maar wie wil dit nou al optie?!
Daarbij hadden wij een moeilijke periode die voor jullie dus goed uit kwam..
Want wie gaat zelf alles op opnieuw leggen met de oude planken die al kapot waren!!
Wij hebben het gelaten omdat we dachten dat het niet erger zou worden
Ik ben erg teleurgesteld in jullie klachten behandeling!
Mvg Cynthia Jansen

Gewenste Oplossing:

Wanneer er dus wel een passende oplossing komt?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Cynthiaenwesleyjansen