Klacht: Laminaat niet door gelegd

op 16 februari 2016 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Mijn ouders hebben een laminaat vloer gekocht bij Roobol met de aktie “gratis” leggen. Aangezien het om een vloer van 25 m2 gaat is dit volgens ons voor een specialist een makkie. Bij de deur naar de slaapkamer lag nog laminaat. Wij dachten dat hij dat op maat zou zagen en er dan een strip in ziu maken. Maar de vloerenlegger had daar geen materiaal voor bij zei hij en heeft nu dus de nieuwe vloer aangesloten op de oude laminaat waardoor er dus in de kamer 2 kleuren laminaat liggen met een strip. Toen ik bij mijn ouders kwam en vroeg hoe ze dat zo konden accepteren zeiden ze dus dat de man er geen materiaal voor had en mensen van bijna 80 jaar durven dan niets meer te zeggen. Ik heb meteen een klacht ingediend en krijg zojuist van de servicebalie te horen dat het hun eigen schuld is. Ze hadden de vloer er uit moeten halen zodat hun daar alleen maar op aan hoefden te sluiten. Is dit nu niet juist de reden dat je een vloer laat leggen? Gewoon planken aan elkaar klikken kan iedereen maar het gaat toch juist om de afwerking. Ze vragen n.l. Ook goed geld om de plinten er op te plakken ondanks de gratis aktie. Jier zijn ze mee akkoord gegaan daar hoor je me ook niet over maar als ze dan geen materiaal bij hebben had dan in ieder geval nog de laminaat tot onder de deur door laten lopen. Zo kom je er wel heel makkelijk vanaf

Als ze het deel dat nu nog in de huiskamer valt verwijderen en pas achter de deur aansluiten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:10 geantwoord

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda107