Klacht: Laminaat berry alloc

op 05 februari 2017 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enkele jaren geleden (2013/2014) een dure Berry Alloc vloer gekocht, speciaal een hoge gradatie qua krasbestendigdheid gevraagd en deze vloer zou daar volgens Roobol zeker aan voldoen..
Al heeeeel snel bleek dat de krassen en beschadigingen door het minste geringste werden veroorzaakt, hierop de klanten/klachten service Roobol benadert, die hebben een \”expert\” gestuurd en het werd afgedaan als iets wat wij zelf veroorzaakten, misschien een steentje hier en daar wat krast etc etc. De Roobol zelfs een plank opstuurd voor controle maar natuurlijk constateerde de Roobol niets slechts aan de kwaliteit van het laminaat. De wijze van afhandeling was zo slecht dat ik een brief heb gestuurd naar de directeur (fam. Roobol) maar helaas geen reactie.

Ook blijven nu alle vlekken en afdrukken in de vloer staan waardoor het altijd lijkt alsof de vloer vies is, hiervoor al van alles geprobeerd maar niets helpt. De vloer is nog geen 3 tot 4 jaar oud…. Ook een mail naar Berry Alloc zelf levert geen reactie op.

Het ziet er naar uit dat ik een vloer van ruim 1.500 euro (voor enkel de woonkamer) eruit moet gaan halen en vervangen voor een nieuwe vloer.

Schande!!

Gewenste Oplossing:

nieuwe vloer/geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Wesley78

8 maanden geleden - Een service medewerker is langs geweest, er ligt volgens de roobol een filmlaag op het laminaat want wij reinigen enkel met lauw water zoals ons verteld werd bij het kopen van de vloer!!!!! (We hebben aangegeven dat er ook een krachtreiniger is gebruikt om de vloer proberen schoon te krijgen). Standaard zinnetje van de roobol "betreft een klacht veroorzaakt door een externe factor".. wat een vreselijke zaak dat Roobol, 25 garantie op een vloer geven maar klachten zo makkelijk afwijzen, zo kan ik ook nog wel wat garanties afgeven. Nooit meer Roobol, valse verwachtingen verkopen en echt een super slechte service afdeling!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Wesley78