Klacht: laminaat

op 27 juni 2017 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na het leggen van het laminaat zagen wij in ons laminaat blaasjes, deze klacht gelijk bij roobol neergelegd, 2 dagen na het leggen.
Komen nu met het antwoordt omdat je het zelf hebt gelegd kunnen ze niets er aan doen, we kunnen de planken er uit halen en omruilen, dit betekend dat je de hele laminaat vloer los moet halen en ook alle plakplinten die ze niet vergoeden en ook de uren die je er aan hebt gemaakt.,
Het ergste is ook dat ze niet eens de moeite nemen om te komen kijken naar het probleem

Gewenste Oplossing:

als de klacht opgelost wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 19 oktober 2017 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht flierefluiter13

1 maand geleden - ze zijn niet eens komen kijken, het argument is dat we het zelf gelegd hebben en dus wordt de klacht afgewezen, terwijl de klacht niets te maken heeft met het leggen maar met de kwaliteit van het product

Alle klachten die gemeld zijn door flierefluiter13