Klacht: Laminaat

op 12 november 2015 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Laminaat is zeer slecht gelegd! Het ligt er nog maar een paar maanden in en het ziet er nu al niet uit. Kopstukken sluiten niet goed aan, bij de deur is het niet goed afgewerkt en er ligt een plank in wat niet bij het geheel hoord. Een tijd terug heb ik gebeld naar de klanten service maar ik werd totaal niet geholpen. Ik had besloten het te laten rusten omdat ik toen ernstig ziek was. Ben nu van plan zeker een klacht in te dienen en als het nodig is zet ik er zelfs een advocaat op! Ik dacht te hebben gekozen voor een speciaalzaak met een goede service, maar dat bleek helaas niet zo te zijn. Zodra je hebt betaald dan kun je klagen wat je wilt maar ze doem er niets mee. Ze sturen de persoon die het gelegd heeft om de klacht te bekijken en dat is belachelijk . Alsof hij gaat toegeven dat hij fout ziet. De man heeft slecht werk geleverd en dat roobol moet met een oplossing komen. ik ben veel geld kwijt aan de vloer en ik hoop dat roonol mijn klacht serieus gaat nemen en naar de klacht gaat kijken.

er

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:08 geantwoord

Heeft op 28 september 2017 om 11:32 geantwoord

Roobol had toen destijds contact met mij opgenomen en er zou iemand langs komen, maar toen heeft men een uur voor de afgesproken tijd gebeld om aan te geven dat ze niets voor mij kunnen betekenen.afspraak was toen afgezegd en er is niets gedaan met mijn klacht.
Voor mij nooit meer robool en ik raad het iedereen af.

Alle klachten die gemeld zijn door Walid2013