Klacht: Laminaat

op 13 september 2013 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

4 juni 2013 laminaat CASTLE XL gekocht. Wij vonden de donkere vellingkant mooi. Hierdoor leek de laminaat een plank.
De vloer is gelegd door Roobol en tot onze verbazing was er helemaal geen donkere voeg. Dezelfde dag de klacht bij Roobol aan de woonboulevard te Breda gemeld. Foto’s gemaakt van het show model in de winkel zoals hij bedoeld was. En een foto van de laminaat die bij mij in de kamer ligt ernaast gelegd en hiervan ook een foto gemaakt. Verkopers zagen ook het verschil en dienden voor mij de klacht bij het hoofdkantoor in. Zonder ook maar iets gezien te hebben wezen ze de klacht af. Alles aan Rechtsbijstand door gegeven. Ondanks Rechtsbijstand enorm hun best hebben gedaan, wijst Roobol alles af zonder te komen kijken. De klacht wordt niet serieus genomen. Bovendien zijn alle plinten die Roobol gelegd hebben, allemaal losgekomen en heb ik zelf vast moeten plakken. Met zo’n snelheid hoe de vloer in mijn kamer is gegooid, moet het zeker fout gaan.Dan krijg je ook nog een groene kaart waarop staat: Bij ons bent u zeker van uw aankoop.
NOOIT MEER NAAR ROOBOL.

Graag had ik de laminaat die ik gekocht had, zoals op het voorbeeld in de winkel, in mijn kamer gehad. Door zo'n donkere vellingkant is de laminaat plank omlijnd en lijkt het op een echte plank. De plank valt meer op. Dus de niet gekochte vloer eruit en de laminaat die wij wensten erin.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb Roobol een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:05 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Roobol laminaat slachtoffer