Klacht: Laks met bezorgen

op 17 februari 2017 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Ik heb vorig jaar ( 2016 ) een abonnement op het blad Weekend…het bezorgen van mijn betaalde abonnement blijkt erg moelijk te zijn…..waarom weet ik niet….ik woon in ijmuiden…normale straat….postbode weet me te vinden ook de bezorger van de reclame boekjes weet me te vinden…..alleen de bezorger van mijn betaalde abonnement NIET…..heb een aantal keer gemaild en via Whatsapp contact gehad en als antwoord krijg ik…we gaan je abonnement verlengen zonder extra kosten…..heb ik niets aan als toch mijn betaalde blad niet krijgt

Ik zal tevreden zijn als ik krijg wat ik voor betaald heb

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Bambridge, Wij vinden het uiteraard heel vervelend dat u het tijdschrift Weekend niet op tijd ontvangt. Vorig jaar zijn er een aantal nazendingen voor u gemaakt. Dit is de eerste klacht in 2017. Wij hopen dat het eenmalig is en dat u het volgende nummer weer op tijd gaat ontvangen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Abonnementenland.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 12:44 geantwoord

Deze klacht is inmiddels behandeld,

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Blad Weekend