Klacht: Lag bij weekend league

op 28 september 2017 over EA Games in de categorie Computer Games

ALTIJD als ik weekendleague speel heb ik een lag waardoor mijn spel constant achterloopt. nu had ik voor het eerst bij de nieuwe fifa (sinds fifa 16) geen problemen daarmee (nu fifa 18) en nu begon het weer toen ik in de finaleronde stond voor het plaatsen. hoe kan het dat ik tijdens een wedstrijd ineens weer bagger connectie heb!? nu heb ik dus 3x gekeken of het verbeterd is maar nee. dus in totaal 4x verloren waarvan dus 3x opgegeven omdat het gewoon niet speelbaar is op deze manier.

hoe kan het dat het ineens tijdens de wedstrijd gebeurd en alleen ik daar last van heb? btw de connectie van mijn internet zelf is nagenoeg perfect want bij Battlefield en dergelijke heb ik daar nooit problemen mee. terwijl je bij dat spel met 64 man online bent lijkt me dat moeilijker dan 2 man bij fifa 18.

als mijn nv-vermenigvuldiger gewoon weer normaal is want die is dus helemaal naar de filestijnen. en een fatsoenlijke reactie met uitleg.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mitchelldejager@home.com