Klacht: Lader

op 02 oktober 2016 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Ik heb een pinnetje afgebroken van mijn lader.In de winkel werd mij verteld dat er geen losse stekkers zijn en ik een nieuwe lader moest kopen terwaarde van €98.00wat veel geld is.Wat schets mijn verbazing toen mij ter oren kwam dat die stekkers wel los te verkrijgen zijn.Ik heb contact opgenomen van een winkel van jullie en kreeg te horen dat de monteur er wel een nieuwe steeker aan kon zetten maar ik er niet op kon wachten.Hierop ben ik terug gegaan naar de winkel waar ik de nieuwe lader heb gekocht,eerst zei de verkoper dat die er niet zijn en daarna dat hun dat niet kunnen wat een heel ander verhaal is als hij mij eerst vertelde.Toen was het dan moet het opgestuurd worden en dat duurt weken.Ik zei dat hij mij verteld heeft dat er geen losse stekkers zijn en dat is toch een heel ander verhaal,na wat over en weer gepraat was ik boos vanwege zijn smoesjes.Ik heb toen gezegd dat ik niet meer in de winkel zou komen waarop zijn antwoord was geen probleem.Dit vond ik erg onbeschoft en ben ook flink teleurgesteld in deze verkoper.Zeker omdat wij toen drie fietse gekocht hebben en alleen maar aanbevolen want ze zijn gewoon heel goed.Ik hoop dat jullie begrip hebben voor mijn klacht want uiteindelijk ben ik €98,00 armer wat niet nodig was.
Een reactie van jullie tegemoet ziende teken ik met vriendelijke groet.
L.Oudenhoven

Ik zou het prettig vinden als hier een oplossing voor komt dit mag toch niet gebeuren in een groot concern als jullie zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ITEK in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Lenynico

2 maanden geleden - Ik kreeg vandaag berichtdat Itek mijn klacht niet in behandeling neemt,dit getuigd van grote arrogantie van dit bedrijf.Ik overweeg nu om de rechtsbijstand in te schakelen. Zou ik normaal niet gedaan hebben maar als zie niet eens een reactie geven word dit een ander punt.

Reactie van de melder van de klacht Lenynico

2 maanden geleden - Nadat ik van jullie een mailtje kreeg dat Itek mijn klacht niet in behandeling nam heb ik een reactie op de site gezet.Ik kreeg daarop een telefoontje van Itek dat mijn klacht wel degelijk in behandeling was genomen,ik vind het vervelend dat jullie mij een mailtje sturen wat dus niet correct is.Dus het mailtje van mij is dus niet correct,misschien kunnen jullie dit verwijderen want dit is natuurlijk geen reclame voor het bedrijf. Ik hoop dat jullie er wat aan kunnen doen. Vriendelijke groet.L.Oudenhoven

Reactie van de melder van de klacht Lenynico

1 week geleden - Op 2oktober heb ik een klacht ingediend tegen Itek. Het bedrijf heeft met mij contact opgenomen en beloofd dat ik hier een reactie zou krijgen.Tot op heden ,het is inmiddels 26 november heb ik nog niets gehoord van het bedrijf wat niet getuigd van meedenken. Ik ga nog even afwachten of ik alsnog wat hoor Ik had nog wel een tegenreactie geplaatst na een verkeerd bericht dus ik verwacht minimaal een mail terug.In afwachting van??

Bericht van ITEK

7 dagen geleden - Beste Leny, ik zal uw klacht zeker verder opvolgen, ik neem direct contact met u op via uw email en zullen de klacht naar behoren behandelen en zo snel mogelijk tot een oplossing komen. Met vriendelijke groeten Michael iTEK Klantendienst

Alle klachten die gemeld zijn door Lenynico