Klacht: labtop betaald en niet ontvangen

op 05 juli 2019 over LaptopDelivery in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

9 juni besteld en betaald en niets ontvangen, ik krijg ook geen contact meer. Zou terug gebeld worden is niet gebeurd.
Vaste nummer wordt niet opgenomen en 06 nummer is afgesloten.
besteld onder kelaptops uit Venray.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn product ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar LaptopDelivery over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door LaptopDelivery in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat LaptopDelivery een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LaptopDelivery

Heeft op 10 juli 2019 om 18:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Hoe volg je jouw zending online? Met gemak. Dankzij track en trace weet je dag en nacht waar je POST.nl pakket is, en wanneer je ‘m kunt verwachten. Het enige wat je nodig hebt is het zendingsnummer. Als je ook de

Zie mail

https:www.postnl.nl

Mocht u vragen hebben horen wij dat graag!

Met vriendelijke groet,

TEAM

KELAPTOPS

Alle klachten die gemeld zijn door Vogels Import export bv