Klacht: Label opnieuw uit printen.

op 28 augustus 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte meneer/mevrouw,

Ik wil een pakket verzenden Naar een Kiala punt in Steenderen.
Alle gegevens heb ik goed ingevuld. De verzendt kosten heb met Ideal (ABNA) betaald.
Toen moest ik de label uit printen, maar dat is niet gelukt.
Het is wel reeds aangemeld bij Kiala.
HOE KAN IK DE LABEL OP NIEUW UITPRINTEN ?

Gewenste Oplossing:

S. v. p. zo spoedig mogelijk mij een bericht sturen.
Reeds toegezegd, dat ik het vandaag nog zou aanlever. B. v. d.

Met vriendelijke groet,

C. van de Steeg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sdvc