Klacht: Laatste Nescafé Espresso sticks

op 08 februari 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Wij gaan nu de laatste Nescafé Espresso sticks gebruiken. De nieuwe sticks en de sticks van Douwe Egberts zijn ronduit niet te drinken. Hoe kan een bedrijf zomaar de samenstelling veranderen, laat alles wat goed is goed blijven. Nu kunnen we niet meer genieten van ons altijd heerlijke bakkie koffie.

Breng de Nescafé Espresso sticks terug in de schappen en geef een ieder zijn plezier van het koffie drinken terug. Beter iets minder winst en tevreden genietende klanten voor altijd.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 06 april 2018 om 16:38 geantwoord

Beste Willem,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De NESCAFE Espresso potten komen ook weer terug in ons assortiment. We hebben alleen nog een precieze verkoopdatum.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door EMsporting