Klacht: Laarzen gekocht en retour gezonden en vervolgens willen ze niet betalen bij sepo.nl

op 23 januari 2014 over Sepo in de categorie klachtmelden

Wij hebben laarzen gekocht. Ze stonden op internet als mooie leren laarzen. Dat was al ding 1 het was compleet plastic.
Via deze website kan je alleen wat retour zenden als je hen mailt en vraagt naar het retour adres.
Dit moest wel binnen 7 dagen.
Vervolgens heb je na 7 dagen nog geen reactie.
Dan stuur je geiriteerd een mailtje en krijg je 2 regels waar je ze heen mag zenden. Vervolgens hoor je weer niets.
Dan zend je weer een mail en vraagt wanneer ze gaan betalen.
Nou wat er dan voor een bericht komt is schrikbarend. Lees onderstaand:

pffffffffffffffffffffff
blaaskaak, moet ik hier van onder de indruk komen
je kent het spreekwoord, de klant is koning, als hij zich als keizer gedraagt, maar jou gedrag is nog lager als een zwerver………..
Je wacht maar tot de 16e februari, ik heb werk zat te doen ipv met jou mailen

Ook wij hebben bewijzen hoe het product retour kregen.
na een extra controle zitten er toch wat krassen op de laarzen, dus zijn voor ons ONVERKOOPBAAR.
En wij gaan hier niet mee accoord, en dan heb ik het nog niet over de verpakking, die uit elkaar hing.

Doe maar een voorstel hoe je dr krassen en verpakking gaat oplossen.
wij hebben ook een rechtsbijstandsverzekering voor bedrijven, tegen malloten zoals jou

We zien het voorstel.

Dit is de proffecionele mail van sepo. Gelukkig hebben wij fotos van ons product maar hoop dat niemand hier in trapt.
Zoals je ziet word er nu beweerd dat er krasjes op zitten.

Wij willen gewoon ons aankoop bedrag terug

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sepo

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sepo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fret