Klacht: laag taxatie

op 20 juli 2017 over CED in de categorie Schadevaststelling en -onderzoek

Bij boodschappen doen in juni 2017 is een jeep met trekhaak achter uit gereden tegen mijn voorkant van mijn net gekocht Renault mega en cabrio goed kan gebeuren papieren dag later ingevuld eigenaar niks bij zich dag erna de papieren ingevuld 2 dagen verder niks gehoord verzekering van tegen partij oké dus even bellen moest mijn auto laten taxeren voor verder afwikkeling zij de receptieniste zo gezegt zo gedaan auto bij erkend taxceur laten taxeren bij abs peterbrouwers in roermond goed bedrijf dus prijs komt neer op €878,80 en ik moest €91,00 afrekenen voor taxatie dus uitdraai gekregen foto’s documentatie gelijk af gegeven bij tussen persoon van schade maker .weer niks gehoord mailtje gestuurd en kreeg die dag een mail dat mijn auto moest worden bekeken Door taxateur denken oké maar taxatie was toch al gedaan?? Door expert van abs en de conclusie schade voorkant bumper er af schuren spuiten nieuwe grill en kon zeker nog meer kapot zijn achter de bumper. Deze man had duidelijk verstand en kennis van zaken .daar komt de nieuwe expert in zicht een van ced automotive. Dus dacht even Google daar staat niks goed over de werk wijzen van ced en afhandeling.koe handel . denk zal wel mee vallen dus 7 juli 2017 auto naar abs werd om half elf gebeld auto mag op gehaald worden dus met de taxi er heen en mijn auto mee genomen en verder niks meer gehoord vandaag mailtje gestuurd naar tussen persoon krijg luk raak even te kennen gegeven van uitbetaling naar mijn rekening van €665,88 /daar moet ik de€ 91 eigen expertise van af trekken en mijn gemaakte kosten van 2 dagen vrij met taxi naar abs
brouwers is een erkend bedrijf in Roermond zonder klachten
beste ced hier laat ik het niet bij zitten
Mvg puts

Een redelijke vergoeding en rectificatie taxatie

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar CED over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door CED in behandeling genomen

Bericht van CED

4 weken geleden - Geachte heer Puts, Uw klacht met betrekking tot ons dossier 1736384200 is door ons in goede orde ontvangen. Wij zullen de zaak onderzoeken en u zo spoedig mogelijk hierover informeren. CED

Alle klachten die gemeld zijn door joost puts