Klacht: l garantie???

op 03 september 2015 over Tupperware in de categorie Handelsondernemeing

Beste, ons keukengerei bestaat uit grotendeels tupperware artikelen.
Uiteraard werd ons medegedeeld bij de aanschaf…LEVENSLANGE GARANTIE op de aangekochte atributen van tupperware.
Nu is onze emmer en deksel niet goed afsluitbaar door scheurtjes in de emmer en de deksel en zijn we naar de winkel in hoogvliet gegaan voor de oplossing,de dame in kwestie heeft ons keurig te woord gestaan en de klacht en het product aangenomen voor de oplossing dit is alweer 2-weken terug…we zijn niet gebeld maar vandaag 3-9-2015 terug gegaan naar de shop van tupperware tevens hebben we in deze winkel nog wat artikelen aangekocht .
Echter onze klacht werd afgewezen met de mededeling het product is te oud verder geen discussie !!!…Graag zie ik toch als oplossing een vervangend product van tupperware gelijk aan het defecte artikel!

Als mogelijke optie zou ik graag een gelijkwaardig product willen ontvangen daar ik me beroep op de levenslange garantie van tupperware die ons is toegezegd bij aankoop van de artikelen en geen 10,15 of 20 jaar ,ik kan me niet conformeren aan deze afwijzing op genoemde motivatie in deze casus.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tupperware

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tupperware nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jacques knol