Klacht: Kwijtschelding afvalstoffenheffing

op 29 mei 2021 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Reeds 15 jaar heb ik als uitkering een kale AOW. Ik word 80 in augustus dit jaar. Ik woon alleen sinds 30 jaar en voldoe aan de kwalificatie om kwijtschelding te krijgen van belasting voor afvalstoffenreiniging dat ik dus al jaren krijg.
Toch wordt mij elk jaar gevraagd om de nodige kopieën op te sturen van de huur, waar zij zelf de voorlichting aan geven aan de Vestia woningbouwvereniging betreffende eventuele verhoging van de huur i.v.m. mijn inkomen. Al die jaren is dit hetzelfde en kopieeën maken bij de supermarkt is veel gedoe, apparaat kapot, papier op enz.
Dit jaar is het zo dat ik zelfs geen antwoord krijg op mijn bezwaar. Ook vragen ze mij of ik een auto nodig heb (ja want lopen gaat moeilijk en ben onder behandeling daarvoor waar zij een kopie van de arts van hebben gehad) de auto is 16 jaar oud!
Al met al, ik heb gewoon recht op deze korting en toch willen zij mij verplichten om het volle bedrag te betalen. Wat te doen? Misschien naar de Ombudsman Rotterdam om daar mijn recht te halen?

Ik zal tevreden zijn als ik mijn recht op korting van de belasting van afvalstoffen reiniging gekregen heb.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carel de Kale