Mijn Klacht:
Ik zou heel graag willen weten wat er met mijn pakket gebeurd is. Bij telefonisch contact krijg ik een zeer ongeïnteresseerde vrouw aan de lijn, met een vaag verhaal dat het etiket waarschijnlijk beschadigd is, waardoor het niet kan worden gescand. Ze zegt toe dat er binnen 2 werkdagen berichtgeving vanuit DHL volgt. Niets meer gehoord, dus maar klagen op facebook 22-04, daar wordt op gereageerd door David met de melding dat er een onderzoek is gestart onder navraag nummer 710236. Het is 2 wk nu en nog steeds geen enkele reactie.
Datum Tijd Omschrijving
16 apr 2015 10:28 pakje niet aangekomen op lokaal distributiecentrum, mogelijk door sorteerfout.
16 apr 2015 03:53 pakje is onderweg naar lokaal distributiecentrum.
15 apr 2015 22:00 pakje is gesorteerd in sorteercentrum.
15 apr 2015 22:00 pakje is gesorteerd in sorteercentrum.
15 apr 2015 16:26 pakje is bij dhl parcelshop afgehaald en onderweg naar het sorteercentrum.
15 apr 2015 15:58 pakje is door de bezorger bij dhl parcelshop afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.
15 apr 2015 10:26 pakje is bij dhl parcelshop afgegeven door de verzender.
14 apr 2015 15:15 verzender heeft een verzendlabel aangemaakt op dhlforyou.nl.
Gewenste Oplossing:
Ik voel mij serieus genomen als klant van DHL als ik een antwoord krijg over wat er is gebeurd op 16-04 waar het pakket naar een lokaal distributiecentrum gaat en vervolgens is het niet aangekomen? Ik wil weten waar het is gebleven. Als er inderdaad sprake is van een pakket met een beschadigd etiket, dan houdt dat in dat er dus ergens een doos al 14 dagen lang, gewoon maar staat te staan. Dat moet toch iemand opvallen?

