Klacht: Kwaliteit van ijs wordt minder, klachtencentrum van Bofrost reageert niet.

rob0402 op 03 september 2021 over Bofrost in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik heb enkele weken geleden via de website van Bofrost een klacht ingediend over de kwaliteit van hun ijs. Die is het afgelopen jaar steeds slechter geworden.
Ik koop regelmatig rum-rozijnen roomijs (malaga ijs) en die was heerlijk. Maar het komt steeds vaker voor dat het ijs hard is (met scheppen lijkt het geen roomijs, maar bijvoorbeeld vanille) en de smaak is ook minder.
Bij de laatste bak zaten er bijna geen rozijnen in. Ik heb een keer een andere smaak gekocht (mokka roomijs) en ook die was keihard en lang zo lekker niet als een tijd geleden.
Ik heb een bevestigingsmail van mijn klacht gekregen, maar nooit een reactie/oplossing.

Het oude vertrouwde ijs weer terug. Ik heb de indruk dat het mis gaat tussen fabriek en klant, dus in het logistieke traject.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bofrost

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bofrost nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rob0402