Klacht: Kwaliteit sigaretten

op 23 april 2020 over Philip Morris in de categorie Tabaksbedrijf

Rookte jaren LM, ben overgestapt naar Gauloises (blauw) omdat er onderhand hele boomstronken in de sigaretten zaten, sigaretten brandden in, roken slecht (tabak te strak of te los in de sigaret). Nou gauloises uiteindelijk hetzelfde probleem. Ik rook savonds ook een jointje en haal dan een sigaret uit elkaar… zitten er DIERENHAREN in m’n sigaret? Nou had ik deze toevallig uit elkaar gehaald om een blow mee te draaien, maar vraag me af hoe veel ik (en andere mensen!!) er al opgerookt heb waarin er dingen zaten wat er dus niet in hoort te zitten! Heb dit gemeld, kreeg een klein pakje ter compensatie opgestuurd…??!!
rook nu MARLBORO, sigaretten zijn droog, hard, en had nu zelfs een LEGE huls.. wanneer gaan jullie wat aan de kwaliteit doen???? Probeerde het telefoonnummer: 0800-0205887 te bellen, “welkom bij Philip Morris Holland” en na 60 sec. Word de verbinding telkens weer verbroken?! Wat is dit voor service en kwaliteit. Word er echt heel boos om nu!!

Als ze wat aan de kwaliteit gaan doen! Prijzen worden steeds duurder en ik weiger om te betalen voor lege sigaretten hulzen, of sigaretten met fucking dieren haren er in!! Doe er iets mee!!

Reactie van de melder van de klacht Santana

4 maanden geleden - Wat een bullshit dat jullie dit niet in behandeling nemen @PhilipMorris!!

Alle klachten die gemeld zijn door Santana