Klacht: Kussens bank

op 04 februari 2018 over Montel in de categorie Lederwaren

UPDATE 23 feb \’18:
Montel gaat nieuwe kussens voor me bestellen en krijg zojuist een bos bloemen bezorgd. Wat fijn! Bedankt Montel!

Feb \’ 18
Vorige maand onderstaande klacht gemeld bij Montel. Had eerst het gevoel niet serieus genomen te worden. Na een klacht te hebben geplaatst op klacht.nl gaven ze aan toch contact op te zoeken met leverancier (Fijn!). Helaas tot op heden niets meer gehoord van Montel. Ze reageren niet op mijn e-mail.
Bij mijn vorige klacht staat dat deze is opgelost, maar dat is dus nog niet het geval. Hoop snel op een passende oplossing van Montel.

Januari 2018:
De kussens van onze bank pellen en vulling klontert van binnen binnen 4 maanden na aankoop.
Al diverse malen contact over gehad met klantenservice (telefonisch en per mail).
Klantenservice komt niet verder dan pluizenverwijderaar kopen (pluizen zouden kunnen komen door huisdieren, die we niet hebben….) En dagelijks opschudden van kussens. (Deden we al, anders is er echt niet meer op te zitten. Werkt helaas amper.)
Willen graag een structurele oplossing voor ons probleem met kussens. Kan echt niet dat de kussens nu al zo slecht zijn.

Heb het gevoel dat klacht niet serieus wordt genomen en dat Klantenservice ons wil afwimpelen.

Nieuwe kussens met andere vulling.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht FRS