Klacht: Kroonluchter besteld, betaald, geen levering, geen contact, geen geld terug!

op 16 juli 2012 over Lampenwebshop.nl in de categorie Verlichting

In juli 2009 heb ik voor het eerst iets besteld bij lampenwebshop, dit werd netjes geleverd volgens afspraak. Op 11-6-’12 heb ik wederom een kroonluchter besteld met bijbehoorende lampen en afgerekend met i-deal. Vanwege mijn goede ervaring in 2009 het Thuiswinkelwaarborg logo niet gechecked. Na een week kreeg ik een mailtje dat de lamp niet voorradig is en dat de afdeling inkoop in overleg is met de leverancier, ik zou zeker binnen een week meer horen. Na die week niks gehoord. Daarom heb ik na 2 weken een mailtje gestuurd met de vraag of er al iets bekend is over de levering van onze lamp. Hierop kreeg ik helaas geen antwoord meer. Daarna ben ik het telefonisch gaan proberen en ook hier geen gehoor na eideloos overgaan. Dan sloeg de paniek toe, contact met de bank “sorry bij i-deal kunnen we uw geld niet terughalen”. Contact gehad met thuiswinkelwaarborg, blijkt dat ze niet meer lid zijn. Vandaag 16-7-12 weer een mailtje gestuurd met verzoek tot annuleren bestelling en of ik mijn geld terug kan krijgen, kreeg ik een verontrustend automatisch antwoord ”

Geachte heer/mevrouw,

Helaas moeten wij u mededelen dat wegens omstandigheden de werkzaamheden van LS Shops met ingang van heden tijdelijk zijn stilgelegd.

Wij werken er hard aan om de ontstane ongewenste situatie zo snel mogelijk te normaliseren. Wij zullen u vanzelfsprekend op de hoogte houden.

Onze welgemeende excuses voor eventuele ongemakken.

Directie LS Shops bv”

Graag zou ik andere mensen willen waarschuwen om op deze site een bestelling en betaling te doen!

Mijn geld terug of kroonluchter met bijbehorende lampjes leveren.
En op dit moment een verbod om online te zijn en nog meer slachtoffers te maken.

Alle klachten die gemeld zijn door decoM