Klacht: Kringen op salontafel veroorzaakt door Action “Sierboomstam”

op 02 september 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Bij Action een “sierboomstam” gekocht (door vriendin), deze heeft geel/bruinige kringen op mijn salontafel gemaakt. Heb een e-mail gestuurd naar Action en kreeg van mw. De Jong een response dat de firma niets voor mij kan betekenen omdat ik geen kassabon c.q. pinbewijs meer heb. Mensen, het gaat hier echter om een klacht, daar heb je toch geen bon voor nodig? Op de onderkant van de boomstam zit een barcodesticker, deze is toen gescand. Ik ga ervan uit dat de aankoop te achterhalen is dmv de barcodescan!! Een kleine moeite om dit na te checken.
Action heeft niet gereageerd na mijn 2e reactie op hun 1e mail. Helemaal niet klantvriendelijk. Wie helpt mij verder?

Het zou fijn zijn als mijn salontafel behandeld zou kunnen worden om de kringen te verwijderen. Mijn voorkeur (voor behandeling) gaat echter uit naar meubelzaak De Eik in Wormerveer 0756212261
Dit is de leverancier van mijn meubels.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carnicia