Klacht: Krijg incasso voor een abbonement die ik niet heb

op 07 juli 2017 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Ik krijg opeens vandaag een telefoontje, berichtje en mailtje dat na herhaaldelijk aangegeven (wat nooit is gebeurd) ik mijn abbonnement op fabulous mama niet heb betaald (een abbonement die ik niet heb) en nu 65 incl incassokosten moet betalen. Ik heb helemaal geen abbonementen op welk blad dan ook en heb al eerder dit meegemaakt. Ik heb geen contract en niets getekend en ik heb ook nog nooit eerder iets gehoord van het incasso bureau terwijl ze aangeven van wel. Dus wat zijn jullie allemaal voor vuile oplichters?

Als ik nooit meer wat hoor van abbonementenland en fab mama. Ik heb wel de nieuwsbrief, maar die hoef ik ook niet meer na dit gezeur.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 10 juli 2017 om 15:49 geantwoord

Geachte mevrouw,

Uw klacht is reeds via de klantenservice van Fabulous Mama opgelost.

Abonnementenland.

Heeft op 10 juli 2017 om 22:04 geantwoord

Er is geen oplossing. Ik heb alleen te horen gekregen dat ze me wel bladen en facturen hebben gestuurd terwijl ik niets heb gehad en me nergens op heb geabonneerd. Ik voel me echt belazerd en ik heb helemaal niets. Ik heb ook geen contract of originele facturen van ze gezien of een bevestiging dat ik ooit een contract heb genomen?

Alle klachten die gemeld zijn door Geen1234554321